Sıkça Sorulan Sorular
Teslimat ve İade Koşulları
Teslimat
-
Siparişim hangi kargoyla geliyor?
-
Siparişim nerede ve hangi koşullarda hazırlanıyor?
-
Siparişim ne zaman kargoya verilir? Siparişim ne zaman ulaşır?
-
İstanbul taze et siparişi için şartlar nedir? Ne zaman teslim edilir?
-
Ücretsiz kargonuz var mı? Kaç TL üzeri ücretsiz gönderim yapıyorsunuz?
-
Ödeme yöntemleri nelerdir?
-
Taze et siparişi için şartlar nedir? Ne zaman teslim edilir?
-
Taze et siparişleri nasıl teslim edilir?
-
Taze et siparişlerim nasıl hazırlanıyor?
-
Şarküteri ve sos siparişi için şartlar nedir? Ne zaman teslim edilir?
-
Hangi bölgelere teslimat yapıyorsunuz?
-
Hangi araçlar ile gönderim sağlanmaktadır?
-
Teslimat ücretiniz var mı?
-
Siparişlerimi hangi gün teslim alabilirim?
-
Sipariş verdiğim ürünün teslimatı sırasında adresimde bulunmazsam ne olur?
-
Teslim edilen siparişimde ürün/ürünler eksik çıktı, ürün paketim hasarlı ne yapmalıyım?
İade ve Değişim
-
Taze et iadesi-değişimi nasıl yapabilirim?
-
Şarküteri ürün siparişlerimi iade edebilir miyim?
-
İade süreci nasıl işler?
-
İade ücretini ne zaman ve nasıl alırım?
-
İade yerine değişim yapabilir miyim?
-
Hangi durumlarda iade veya değişim kabul edilmez?
Kalite ve Ürün
Besi
-
Ürünleriniz Helal Kesim mi? Helal Et Belgesi’ne sahip misiniz?
-
İzlenebilirlik sistemi uyguluyor musunuz?
-
Kendi besilerinizi mi üretiyorsunuz? Yerli besi mi kullanıyorsunuz?
Kalite
-
Taze et ürün gramajları nedir?
-
Değerli et ürünlerinde gramaj farkı oluşunca ödeme nasıl yansıtılıyor?
-
Kendi besiniz var mı?
-
Etleriniz tamamen İslami usullere uygun şekilde mi kesilmektedir?
-
Amasya Et Ürünleri markasıyla aldığımız et ve şarküteri ürünleri hangi denetimlerden geçmektedir? Firma hangi kalite belgelerine sahiptir?
-
Hangi kalite belgelerine sahipsiniz?
-
Neden sadece İstanbul’a taze et siparişi verebiliyorum? Soğuk zincir uygulaması nedir?
-
Üretim, paketleme ve lojistik süreçleri nasıl yürütülüyor?
Ürün
-
Tüm ürünler neden belirli gramajlarda satılmaktadır? Açık ürün satışı neden yok?
-
Kaç çeşit ürün satışınız mevcut?
-
Neden MAP ve Vakum Paketleme kullanıyorsunuz?
Lezzet Kulübü
Lezzet Puan
-
Sepetime eklediğim tüm ürünlerden Lezzet Puan kazanabilir miyim?
-
Lezzet Puanlarımı mağazalarınızda veya diğer satış kanallarınızda kullanabilir miyim?
-
Lezzet Puan diğer kampanyalarla birleştirilebilir mi?
-
Lezzet Puanların bir geçerlilik süresi var mı?
-
Biriken Lezzet Puanlarımı kullanabilmek için belirli bir alışveriş limiti var mı?
-
Lezzet Puan kullanarak sipariş verdim, ancak siparişimi iptal ettirdim. Puanlarım ne olacak?
-
Lezzet Puan nedir? Nasıl hesaplanır?