Skip to main content

Sıkça Sorulan Sorular

Teslimat ve İade Koşulları

Teslimat

  • Siparişim hangi kargoyla geliyor?

    Yurtiçi Kargo ile gönderim yapmaktayız.

  • Siparişim nerede ve hangi koşullarda hazırlanıyor?

    Şarküteri ürünlerimiz, Amasya Et Ürünleri fabrikasında soğuk taşıma özelliğine sahip strafor kutu ve tazeliğini koruması için buz jellerle birlikte son kontrolleri yapıldıktan sonra paketlenerek 81 ile soğuk zincir hassasiyeti korunarak kargoya veriliyor.

  • Siparişim ne zaman kargoya verilir? Siparişim ne zaman ulaşır?

    Şarküteri ürünlerinde Saat 14:00’a kadar verilen siparişler, aynı gün içerisinde, saat 14:00’dan sonra verilen siparişler ise ertesi gün içerisinde kargoya verilir. Hafta sonu, dini ve milli bayramlarda verilen siparişler ise tarafından haftanın ilk iş günü kargoya verilir. Siparişinizi oluşturduktan sonra e-posta yolu ile onay maili iletilir ve paylaşılan kargo şirketine ait gönderi numarası üzerinden siparişin durumuna ilişkin kontrol sağlayabilirsiniz.

  • İstanbul taze et siparişi için şartlar nedir? Ne zaman teslim edilir?

    500 TL ve üzeri siparişlerinizin teslimatı haftanın 6 günü (Pazar günü hariç) yapılmaktadır. Teslimat; Adalar, Arnavutköy (havalimanı), Çatalca, Silivri ve Şile ilçelerine yapılamamaktadır. Siparişin teslimatı sipariş verilen günün ertesi günü yapılmaktadır. İlgili teslimat işlemleri şirketimize ait kapalı kasa frigo araçlar kullanılmak üzere şirketimiz çalışanları tarafından yapılacaktır. Siparişlerinizin ödemesi sadece kapıda kredi kartıyla yapılmaktadır. Herhangi bir teslimat ücreti alınmamaktadır.

  • Ücretsiz kargonuz var mı? Kaç TL üzeri ücretsiz gönderim yapıyorsunuz?

    Kargo bedeli, siparişe eklenmektedir. Fakat 500 TL üzeri alışverişlerde kargo bedeli yansıtılmamaktadır.

  • Ödeme yöntemleri nelerdir?

    Şarküteri ve sos alışverişlerinizde online kredi kartı ve EFT/HAVALE ile ödeme alınmaktadır. İstanbul ilinde vereceğiniz siparişlerinizde siparişinizin içinde taze et ürünleri bulunuyorsa ödemenizi kapıda kredi kartıyla gerçekleştirebilirsiniz.

  • Taze et siparişi için şartlar nedir? Ne zaman teslim edilir?

    Taze et siparişi verebilmek için teslimat adresinizin, frigofirik araçlarla ulaşabileceğimiz teslimat güzergahı içinde bulunması gerekmektedir. İstanbul, Ankara ve Amasya illeri için taze et siparişi alınmaktadır. Bu illerdeki detaylı sipariş ağı bölgesi için Teslimat Bölgeleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Bu illerimize, bütün ürün gruplarıyla hizmet verilmektedir. 500 TL ve üzeri siparişlerinizin teslimatı haftanın 6 günü (Pazar günü hariç) yalnızca İstanbul, Ankara ve Amasya illerinin belirli bölgelerine yapılmaktadır. Hafta sonu, dinî ve millî bayramlarda verilen siparişlerde ise haftanın ilk iş günü teslim edilir. İlgili teslimat işlemleri şirketimize ait kapalı kasa frigo araçlar kullanılmak üzere şirketimiz çalışanları tarafından yapılacaktır. Herhangi bir teslimat ücreti alınmamaktadır.

  • Taze et siparişleri nasıl teslim edilir?

    Taze et siparişleriniz, soğuk taşıma özelliğine sahip frigorifik araçlarla, soğuk zincir hassasiyetini koruyarak teslim edilmektedir.

  • Taze et siparişlerim nasıl hazırlanıyor?

    Taze et ürünlerimiz, fabrikamızdan perakende satış noktalarına soğuk zincir kurallarına uygun olarak ulaştırılmaktadır. Online siparişlerinizde, ürünlerimiz şirketimize ait kapalı kasa frigorifik araçlarla, şirket çalışanlarımız tarafından 0-4 derece sıcaklıkta özenle paketlenerek tarafınıza teslim edilmektedir. Detaylı bilgi için Teslimat Bölgeleri sayfasına bakabilirsiniz.

  • Şarküteri ve sos siparişi için şartlar nedir? Ne zaman teslim edilir?

    Amasya Et Ürünleri'ne ait frigofirik araçlarla teslimatı yapılamayan bölgeler için kargo ile ürün gönderimi yapılmaktadır. Frigofirik araç güzergahının dışında kalan bölgeler için saat 14:00’a kadar verilen siparişler aynı gün içinde, 14:00’dan sonra verilen siparişler ise ertesi gün kargoya verilir. Hafta sonu, dinî ve millî bayramlarda verilen siparişlerde ise haftanın ilk iş günü kargoya verilir. Siparişinizi oluşturduktan sonra e-posta yolu ile onay mail'i iletilir ve paylaşılan kargo şirketine ait gönderi numarası üzerinden siparişin durumuna ilişkin kontrol sağlayabilirsiniz.

  • Hangi bölgelere teslimat yapıyorsunuz?

    Taze et kategorisi için;

    Teslimat bölgelerimiz İstanbul, Amasya ve Ankara ile sınırlıdır.

    Teslimat detayları:

    • İstanbul: Ertesi gün teslimat (Pazar hariç), minimum sipariş tutarı 500 TL. Büyükçekmece, Beylikdüzü ve Tuzla bölgelerine Çarşamba ve Cumartesi teslimat yapılır.
    • Amasya: Merkezde her gün teslimat; Merzifon ve Suluova’da saat 14.00 öncesi siparişlerde aynı gün, sonrası için ertesi gün teslimat.
    • Ankara: Çankaya, Yenimahalle ve Keçiörenin bazı mahallelerine ertesi gün teslimat (Pazar hariç). Detaylı bilgiye Teslimat ve iade koşulları – teslimat bölgeleri sekmesinden ulaşabilirsiniz.

    Taze et teslimatı yapılmayan bölgelerde; şarküteri ve sos grubu ürünler fabrikadan kargo ile gönderilmektedir.

    Teslimat süresi: Kargo teslimatı, sipariş onayından sonra maximum 3-5 iş günü içerisinde gerçekleştirilmektedir.

    Kargo ücreti: Taze et teslimatı yapılmayan bölgelere gönderilen kargolar için standart kargo ücreti (49,90 TL) geçerlidir.

  • Hangi araçlar ile gönderim sağlanmaktadır?

    • İstanbul, Ankara, Amasya için; soğuk zincir hassasiyeti korunarak ertesi gün frigofirik araçlarımız ile sağlanmaktadır.
    • İstanbul, Ankara, Amasya dışındaki iller için; yurtiçi kargo ile soğuk zincir hassasiyeti korunarak buz jelleri ve straforlar ile gönderim sağlanmaktadır.

  • Teslimat ücretiniz var mı?

    • İstanbul Ankara ve Amasya: 500 TL ve üzeri alışverişlerde teslimat ücretsizdir. 500 TL altında sipariş verilememektedir.
    • İstanbul, Ankara ve Amasya hariç: 500 TL ve üzeri alışverişlerde teslimat ücretsizdir. 500 TL altındaki siparişlerde 49,90 TL teslimat ücreti alınır.
  • Siparişlerimi hangi gün teslim alabilirim?

    Teslimat günleri ve saatleri bölgelere göre değişmektedir. Daha fazla bilgi için lütfen sipariş sırasında teslimat detaylarını kontrol edin.

  • Sipariş verdiğim ürünün teslimatı sırasında adresimde bulunmazsam ne olur?

    Sipariş teslimat adresinde alıcı bulunamadığında, kuryemiz size ulaşmak için kayıtlı telefon numaranızdan iletişime geçecektir. Evde değilseniz talebinize göre, ürünler aynı araçla mağazamızda bulunan soğuk depolarımıza alınır ve yeniden teslimat planlanır. Bu durumlarda 444 0 839 numaralı telefondan veya musteriiliskileri@amasyaeturunleri.com.tr adresinden müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

  • Teslim edilen siparişimde ürün/ürünler eksik çıktı, ürün paketim hasarlı ne yapmalıyım?

    • İstanbul, Ankara, Amasya için; Bu durumlarda 444 0 839 numaralı telefondan veya musteriiliskileri@amasyaeturunleri.com.tr adresinden müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
    • İstanbul, Ankara, Amasya dışındaki iller için; ürün paketi hasarlı ise fotoğraf alınız ve kargo personeli gitmeden tutanak tutunuz. Taşıma koşulları tamamen yurtiçi kargo sorumluluğundadır. Bizlerin size destek vermesi adına 444 0 839 numaralı müşteri hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

İade ve Değişim

  • Taze et iadesi-değişimi nasıl yapabilirim?

    İstanbul ilinden yapılan alışverişler için mağazalarımızdan değişim/iade yapılabilir.

  • Şarküteri ürün siparişlerimi iade edebilir miyim?

    Ürünün teslimatı sırasında fark edilemeyip ürünün kullanımı öncesinde ya da kullanım anında ortaya çıkan yabancı madde, küflenme, bombaj, renkte bozukluk, çiğ ürün vb. ayıplı ürünler ile ilgili olarak 444 0 839 numarası üzerinden Amasya Et Ürünleri Müşteri İlişkileri ile iletişime geçebilir, aynı şekilde ürüne ilişkin tespit etmiş olduğunuz hataları, fatura ve sipariş numaralarınızı da belirterek musteriiliskileri@amasyaeturunleri.com.tr adresimize bildirebilirsiniz.

    İade edilmek istenen ürünle ilgili talebe ait cevap en geç 2 gün içinde Müşteri Hizmetleri tarafından bildirilecektir.

    Ayrıntıları İade Şartları kısmından inceleyebilirsiniz.

  • İade süreci nasıl işler?

    • Şikayetiniz incelenir ve en geç 2 iş günü içinde size geri dönüş yapılır.
    • İade talebiniz kabul edilirse, ürünü fatura ile birlikte fabrikamıza (TDİ Besi OSB, Saluca Köyü, Suluova/Amasya) karşı ödemeli olarak göndermeniz istenir.
    • Ürün inceleme süreci tamamlandıktan sonra (7 gün içerisinde) olumlu ya da olumsuz bir bilgilendirme yapılır.

  • İade ücretini ne zaman ve nasıl alırım?

    • Ürün bedeli, iade kabul edildikten sonra 2 gün içinde ödeme yapılan hesaba iade edilir.
    • Kredi kartı iadelerinde bankanın işlem sürecine bağlı olarak bu süre 1 hafta – 10 günü bulabilir.
    • İade edilen tutar sadece ürün bedelini kapsar; teslimat ücretleri iade edilmez.

  • İade yerine değişim yapabilir miyim?

    Evet, yalnızca aynı ürünle değişim yapılabilir. Farklı bir ürünle değişim yapılamaz ve değişim sırasında oluşacak kargo masrafları müşteri tarafından karşılanır.

  • Hangi durumlarda iade veya değişim kabul edilmez?

    • Fişsiz veya faturasız gönderilen ürünler.
    • Fabrika adresimize (TDİ Besi OSB, Saluca Köyü, Suluova/Amasya) ulaştırılmayan ürünler.

Kalite ve Ürün

Besi

  • Ürünleriniz Helal Kesim mi? Helal Et Belgesi’ne sahip misiniz?

    Hayvan kesim sürecimiz, İslami gerekliliklere uygun şekilde Helal Kesim esaslarına göre gerçekleştirilir. Ayrıca Helal Et Sertifikası ile tüm süreçlerimiz belge altına alınır.

  • İzlenebilirlik sistemi uyguluyor musunuz?

    Evet, üretimin her aşamasında izlenebilirlik sistemi kullanılır. Bu sistem sayesinde etin her adımı takip edilmekte, incelenmekte ve sürekli olarak denetlenmektedir.

  • Kendi besilerinizi mi üretiyorsunuz? Yerli besi mi kullanıyorsunuz?

    Amasya Et Ürünleri olarak, fabrikamızdaki besi işletmemizde yerli hayvanlar kullanılarak taze ve kaliteli kırmızı et üretimi sağlanır.

Kalite

  • Taze et ürün gramajları nedir?

    Değerli et dediğimiz ızgaralık et ürünlerinde ( bonfile , antrikot , kontrfile , dry aged etler vb ) paketleme her dilim farklı gramajda olabileceği için sabit gramajla yapılmamaktadır. Site içerisinde belirtilen ortalama gramajlara göre +/- %10 gibi bir gramaj farkı oluşmaktadır.

  • Değerli et ürünlerinde gramaj farkı oluşunca ödeme nasıl yansıtılıyor?

    Değerli et ürünleri için site içerisinde belirtilen fiyatlar ortalama gramaja göre hesaplanmaktadır ve gerçek fiyatından +/- %10 farklı olabilir. Size gönderilen ürünlerde ise paket üstündeki gramaja göre yine site içinde belirtilen KG fiyatı üzerinden fiyat hesaplanır. Bu nedenle ödemeniz sadece kapıda kredi kartıyla gerçekleşmektedir.

  • Kendi besiniz var mı?

    Fabrikamızın hemen yanında yer alan kendimize ait besi çiftliğimizde aktif olarak 5.000 adet etçi ırk besi danası besliyoruz.

  • Etleriniz tamamen İslami usullere uygun şekilde mi kesilmektedir?

    Fabrikamızda üretilen tüm ürünler, kendi kesimhanemizde kesilmiş hayvanların etlerinden üretilmektedir. Kesimhanemizde çalışan kasaplar helal kesim konusunda eğitilmiş kişilerdir ve tüm kesim, Uzman Veteriner Hekimlerimizin kontrolü altında, İslami usullere uygun şekilde yapılmaktadır. Kesimhanemiz ve kesim prosedürümüz TSE tarafından Helal sertifikasıyla belgelendirilmiştir.

  • Amasya Et Ürünleri markasıyla aldığımız et ve şarküteri ürünleri hangi denetimlerden geçmektedir? Firma hangi kalite belgelerine sahiptir?

    Amasya Et Ürünleri®nin Amasya’da bulunan Et Entegre tesisi BRC V8, ISO 9001:2015, ISO 22000:2005, TSE Helal denetimlerinden geçmekte, her defasında yüksek puanlarla sertifikalandırma yapılmaktadır.

  • Hangi kalite belgelerine sahipsiniz?

    Amasya Et Ürünleri o uluslararası kalite ve gıda güvenliği standartlarına uygun üretim yapmaktadır. Sahip olduğumuz kalite belgeleri:

    • Helal Et Belgesi
    • BRC Sertifikası
    • ISO 9001 (Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası)
    • ISO 22000 (Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası)
    • ISO 14001 (Çevre Yönetim Sistemi Sertifikası)
    • ISO 5001 (Enerji Yönetim Sistemi Sertifikası)
    • ISO 17025 (Deney Laboratuvarı Onay Belgesi)
    • ISO 34700 (Hayvan Refahı Sertifikası)
    • Sıfır Atık Belgesi
    • International Taste Awards Belgesi
  • Neden sadece İstanbul’a taze et siparişi verebiliyorum? Soğuk zincir uygulaması nedir?

    Farklı sıcaklıklarda üreyen mikroorganizmalar gıdaların bozulmasına sebep olurlar. Özellikle taze etler herhangi bir işleme maruz kalmadığından ve ürün çok hassas olduğundan bozulmaya en eğilimli gıdalardır. Bu nedenle Taze etlerin hiçbir aşamada soğuk zincir kırılmadan evlere servis edilmesi gerekmektedir.

    Soğuk Zincir; üretim aşamasından başlayıp sevkiyat, depolama ve tüketim aşamasına kadar ki süreçte gıda ürünlerinin düşük sıcaklıkta saklanmasıdır. Bu sıcaklık taze et ürünlerinde 0 / +2°C’dir.

    Amasya Et Ürünleri’nde Ürünlerimiz fabrikamızda otomatik ve manuel olarak sürekli kontrol edilen soğuk hava depolarında muhafaza edilmekte, sevkiyat için zaman kaybetmeden frigorifik araçlara yüklenmekte, frigorifik araçların sıcaklık takibi yol boyunca izlenmekte ve soğuk zincir kırılmadan raflarda yerini alması sağlanmaktadır.

    Soğuk zincir kırılmadan ve soğuk zincirde en ufak bir dalgalanma bile yaşamadan etlerimizi size ulaştırabilmek için de bu ürünleri, mağaza operasyonumuzun yoğun olduğu İstanbul ilinde, kendi frigofirik araçlarımızla dağıtıyoruz. Diğer illerde şu an mağaza operasyonumuz yoğun olmadığından diğer illere sadece fabrikadan servis verebiliyoruz ve bu da sadece Şarküteri ürünleri ile sınırlı şimdilik.

  • Üretim, paketleme ve lojistik süreçleri nasıl yürütülüyor?

    Amasya Et Ürünleri olarak, müşterilerimize güvenilir ve kaliteli ürünler sunmayı hedeflemekteyiz. Bu nedenle:

    • Üretimin her aşaması titizlikle takip edilmekte ve denetlenmektedir.
    • Paketleme süreci el değmeden tamamlanmaktadır.
    • Ürünler mağazalarımızdan, frigorifik (+4°C) araçlarla yolculuğun her aşaması izlenerek güvenli bir şekilde teslim edilmektedir.

Ürün

  • Tüm ürünler neden belirli gramajlarda satılmaktadır? Açık ürün satışı neden yok?

    Amasya Et Ürünleri olarak yeni nesil kasap anlayışı ile gıda güvenliğini ve hijyen standartlarını en üst düzeyde korumayı hedefliyoruz.

    Bu nedenle:

    • Ürünlerimiz belirli gramajlarda paketlenerek müşterilerimize sunulur.
    • Açık ürün satışı yapılmamaktadır, çünkü bu süreç tazeliğin ve hijyenin korunmasını sağlar.
  • Kaç çeşit ürün satışınız mevcut?

    Şu anda 80’i aşkın ürün çeşidimiz bulunmaktadır. Alanında uzman AR-GE ve ÜR-GE ekiplerimiz, müşteri talepleri ve pazar araştırmaları doğrultusunda bu sayı her geçen gün artırmaktadır.

  • Neden MAP ve Vakum Paketleme kullanıyorsunuz?

    Tüm ürünlerimizde MAP (Modifiye Atmosfer Paketleme) ve Vakum Paketleme yöntemleri kullanılır. Bu sistemler sayesinde:

    • Ürünler el değmeden hijyenik bir şekilde paketlenir.
    • Tazelik sağlanarak, etin ilk günkü gibi kalması garanti edilir.
    • Güvenilir ve sağlıklı etin tüketiciye ulaşması sağlanır.

Lezzet Kulübü

Lezzet Puan

  • Sepetime eklediğim tüm ürünlerden Lezzet Puan kazanabilir miyim?

    Hayır, kampanyalı, promosyonlu veya indirimli ürünlerden Lezzet Puan kazanımı yapılamaz. Ancak biriktirdiğiniz Lezzet Puanlarınızı bu ürünleri satın almak için kullanabilirsiniz.

  • Lezzet Puanlarımı mağazalarınızda veya diğer satış kanallarınızda kullanabilir miyim?

    Hayır, Lezzet Puan yalnızca market.amasyaeturunleri.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde geçerlidir. Fiziksel mağazalarımızda veya diğer online satış kanallarında kullanılamaz.

  • Lezzet Puan diğer kampanyalarla birleştirilebilir mi?

    Hayır, Lezzet Puan başka promosyonlar, indirimler veya kampanyalarla birleştirilemez.

  • Lezzet Puanların bir geçerlilik süresi var mı?

    Evet, Lezzet Puanlarınızın geçerlilik süresi kazanım tarihinden itibaren 1 yıldır. Belirli tarih aralığında, dönemsel gerçekleşen Lezzet Puan kampanyalarında bu süre farklılık gösterebilir. Bu nedenle Lezzet Kulübü hesabınızdaki “Lezzet Puanlarım” sekmesinden geçerlilik tarihlerini kontrol etmenizi öneririz.

  • Biriken Lezzet Puanlarımı kullanabilmek için belirli bir alışveriş limiti var mı?

    Evet, Lezzet Puanlarınızı kullanabilmek için hesabınızda minimum 20,00 TL değerinde Lezzet Puan birikmiş olması gerekmektedir. Ayrıca, siparişinizde kullanabileceğiniz maksimum Lezzet Puan miktarı, sepet tutarınızın %70’ini geçemez.

    Örnek: Toplam alışveriş bedeliniz 400 TL ise, en fazla 280 TL değerinde Lezzet Puan kullanabilirsiniz. Kalan 120 TL’nin farklı bir ödeme yöntemiyle tamamlanması gerekmektedir.

  • Lezzet Puan kullanarak sipariş verdim, ancak siparişimi iptal ettirdim. Puanlarım ne olacak?

    Lezzet Puan kullanarak oluşturduğunuz siparişleri iptal ettiğinizde, sipariş için kullanılan Lezzet Puanlar iptal onayından sonra hesabınıza geri yüklenir.

  • Lezzet Puan nedir? Nasıl hesaplanır?

    Lezzet Puan, yalnızca market.amasyaeturunleri.com.tr üyeleri için oluşturulmuş, harcadıkça kazanma esasına dayanan bir müşteri sadakati programıdır.

    Hesaplama Yöntemi:

    Online market üzerinden indirimsiz ürünlerde yaptığınız alışverişlerin toplam bedeli (KDV dahil) üzerinden aşağıdaki oranlarda Lezzet Puan kazanırsınız:

    • 500 ₺ ve üzeri alışverişlerde: Toplam tutarın %3’ü Lezzet Puan olarak yüklenir.
    • 750 ₺ ve üzeri alışverişlerde: Toplam tutarın %6’sı Lezzet Puan olarak yüklenir.
    • 1.000 ₺ ve üzeri alışverişlerde: Toplam tutarın %10’u Lezzet Puan olarak yüklenir.

    Değer:

    1 Lezzet Puan = 1,00 TL (Bir Türk Lirası) olarak hesaplanır.

    Örnek:

    • KDV dahil 500 ₺ tutarında bir alışverişten 15 Lezzet Puan (15,00 ₺) kazanırsınız.
    • KDV dahil 750 ₺ tutarında bir alışverişten 45 Lezzet Puan (45,00 ₺) kazanırsınız.
    • KDV dahil 1.000 ₺ tutarında bir alışverişten 100 Lezzet Puan (100,00 ₺) kazanırsınız.

    Bu sistem sayesinde alışveriş yaptıkça avantajlı bir şekilde biriktirdiğiniz Lezzet Puanlarınızı, sonraki alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.

Sepetim