Skip to main content
Amasya Et Ürünleri online mağazamızdan yapacağınız 200₺ Üzeri Alışverişlerde KARGO BEDAVA!

Teslimat ve İade Koşulları

TESLİMAT KOŞULLARI

  1. SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo şirketinin gönderi alanı kapsamında olması ve siparişinizin şarküteri ürünü olması şartı ile siparişleriniz Türkiye sınırları içerisinde talep etmiş olduğunuz tüm adreslere ulaştırılır.
  2. Kargo bedeli, siparişe konu ürün bedeli ile birlikte, SİPARİŞ VEREN/ALICI’dan tahsil edilecektir.
  3. SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından saat 14:00’a kadar verilen siparişler, aynı gün içerisinde, saat 14:00’dan sonra verilen siparişler ise ertesi gün içerisinde SATICI tarafından hazırlanmak sureti ile kargoya verilecektir. Hafta sonu, dini ve milli bayramlarda verilen siparişler ise yine SATICI tarafından haftanın ilk iş günü, SATICI tarafından hazırlanmak sureti ile kargoya verilecektir. SATICI, SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın siparişlerini anlaşmalı kargo şirketine teslim etmesini müteakip SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı e-posta yolu ile bilgilendirecektir. SİPARİŞ VEREN/ALICI ise kendisi ile paylaşılan kargo şirketi ve gönderi numarası üzerinden siparişin durumuna ilişkin kontrol yapabilecektir.
  4. İşbu Sözleşme’ye ve teslimat koşullarına konu satış ve teslimat işlemleri yalnızca şarküteri ürünlerine ilişkindir. SİPARİŞ VEREN/ALICI, yalnızca İstanbul ili sınırları içerisinde olmak üzere (Adalar, Arnavutköy [havalimanı], Çatalca, Silivri ve Şile ilçeleri hariç), sipariş bedeli 200,00-TL’den az olmamak ve ürün bedelini kredi kartı ile ödemek kaydı ile taze et siparişi verebilir. İstanbul ili sınırları içerisinde olmak üzere taze et siparişlerine ilişkin teslimatlar haftanın 6 günü ( PAZAR HARİÇ ) yapılmaktadır. Siparişin teslimatı sipariş verilen günün ertesi günü yapılmaktadır. (Büyükçekmece ve Beylikdüzü ilçeleri için teslimat günleri Çarşamba ve Cumartesi günleridir) İlgili teslimat işlemleri şirketimize ait kapalı kasa frigo araçlar kullanılmak üzere şirketimiz çalışanları tarafından yapılacaktır. Teslimata ilişkin herhangi bir ücret talep edilmeyecek olup, sipariş edilen ürünlere ilişkin bedeller ise kapıda yalnızca kredi kartı üzerinden tahsil edilecektir.
  5. Sipariş teslimatları yalnızca SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın siparişini verirken belirttiği teslimat adresine, anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile kapıya ürün/ürünler teslimi şeklinde yapılacaktır. SİPARİŞ VEREN/ALICI, teslimat adresinin haricinde başka bir yerde teslimat talep etse bile kesinlikle teslimat yapılmayacaktır. Teslimat adresi olarak otopark, kapı önü, park gibi belirsiz yerler gösterilemez; gösterilse bile sipariş teslimatı yapılmaz. Teslimat adresinin işyeri, daire, ev, dükkân veya bunun gibi SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya aidiyeti belli olan yerler olması esastır. SİPARİŞ VEREN/ALICI bu hükümleri kabul ve beyan eder.
  6. Sözleşme konusu ürün/ürünler, SİPARİŞ VEREN/ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu durumda tüm sorumluluk SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya aittir.
  7. Kargo teslimat görevlisi, SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı, belirtilen adreste bulamaz ise telefon yoluyla ulaşacaktır. Yanlış adres ve telefon beyanı veya adreste paketi teslim alacak kişinin bulunmaması sebepleriyle paketin teslim alınmaması durumundan SATICI sorumlu tutulamaz.
  8. SİPARİŞ VEREN/ALICI, SATICI’ya bildirmiş olduğu tüm adres ve iletişim bilgilerinin doğru olduğunu kabul eder. Verilen bilgiler ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın bildirmiş olduğu teslimat adresine veyahut SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya telefon ile ulaşılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğu bulunmamaktadır. Bu gibi durumlarda SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın vermiş olduğu sipariş anlaşmalı kargo şirketinin ilgili şubesine gelecek ve SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından teslim alması beklenecektir. Dolayısı ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ilgili siparişini teslim almaması halinde tüm sorumluluk yine kendisine ait olacaktır.
  9. Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için kapınıza gelen siparişi, kargo yetkilisinin huzurunda açıp faturası ile karşılaştırınız. Herhangi bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadığını kontrol ediniz. Almış olduğunuz üründe tahribat veya eksiklik olması durumunda kargo görevlisinin yardımı ile tutacağınız tutanakta eksiklik ya da tahribatı belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. Aksi halde ürünü eksiksiz aldığınız kabul edilecek ve sonrasında yapacağınız tüm iade talepleri reddedilecektir.
  10. SATICI, bazı günlerde servis vermeme hakkına sahiptir. Yoğun kar yağışı, sel gibi mevsimsel olumsuz koşulların ulaşımı aksatması halinde, anlaşmalı kargo şirketinden kaynaklanan nedenler ve sipariş yoğunluğu nedeniyle de SATICI’nın teslimatı engelleyen durumun ortadan kalkması tarihine kadar teslimat işlemlerini erteleme hakkı bulunmaktadır. SİPARİŞ VEREN/ALICI, bu gibi nedenlerle herhangi bir talepte ve şikâyette bulunmayacağını peşinen kabul ve taahhüt eder.
  11. SİPARİŞ VEREN/ALICI, herhangi bir nedenle Sözleşme konusu ürün bedelinin havale, eft veyahut online olarak ödenmemesi, banka kayıtlarında iptal edilmesi ve/veya İstanbul ili sınırları içerisinde verilen taze et siparişine ilişkin, kapıda ödeme yükümlülüğünün yerine getirilmemesi halinde, SATICI’nın Sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

İADE KOŞULLARI

Kalite, hijyen ve tazeliğin büyük önem taşıdığı Amasya Et Ürünleri’nde sizlere gönderilen her bir ürün büyük bir titizlikle hazırlanmakta, kontrol edilmekte ve paketlenmektedir. Ancak ürünün taşınmasından kaynaklı bazı problemler olma olasılığı her zaman vardır. Bu nedenle;

  1. Ürünün teslimatı sırasında fark edilemeyip ürünün kullanımı öncesinde ya da kullanım anında ortaya çıkan yabancı madde, küflenme, bombaj, renkte bozukluk, çiğ ürün vb. ayıplı ürünler ile ilgili olarak 444 0 839 numarası üzerinden Amasya Et Ürünleri Müşteri İlişkileri ile iletişime geçebilirsiniz. Keza aynı şekilde ürüne ilişkin tespit etmiş olduğunuz hataları, fatura ve sipariş numaralarınızı da belirterek musteriiliskileri@amasyaeturunleri.com.tr adresimize bildirebilirsiniz.
  2. Amasya Et Ürünleri Müşteri İlişkileri, yapmış olduğunuz bildirim kapsamında tarafınıza en geç 2 (iki) gün içerisinde olumlu veyahut olumsuz yönde bir bilgilendirme yapacaktır. Amasya Et Ürünleri Müşteri İlişkileri öne sürmüş olduğunuz iade gerekçenizi uygun görürse, faturanızla birlikte aldığınız ürünün tamamını, test etmek için TDİ Besi OSB, Saluca Köyü, Suluova/Amasya adresinde bulunan fabrikasına, karşı ödemeli olarak göndermenizi talep edecektir. Şirketimizin bu yönde bir talebi olmadan gönderilen ürünler ise teslim alınmayacaktır.
  3. Fabrikaya göndermiş olduğunuz ürünler, ilgili departmanlar tarafından incelenecek olup, incelemeye konu ürünlerin, fabrika adresine teslim edildiği tarihi müteakip 7 (yedi) gün içerisinde olumlu veyahut olumsuz yönde bir bilgilendirme yapılacaktır.
  4. Yukarıda bahsi geçen uygunsuzluğun tespiti halinde tarafınızın iade ve değişim hakkı bulunmaktadır. İade hakkınızı kullanmanız halinde, ürün tutarı, ürünün tarafınızca iade edilmesinden sonra 14 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Kredi kartınıza iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, bu tutarın bankaya iadesinden sonra hesabınıza yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, olası gecikmeler için SATICI’nın sorumlu değildir. Ürün bedelinin tarafınızca havale/eft şeklinde ödenmiş olması halinde ise, ürün bedelinin iadesi 14 gün içerisinde ödeme yapmış olduğunuz hesaba iade edilecektir. İade edilecek olan bedel yalnızca ürün bedelidir. Dolayısı ile teslimat ücretleri iade edilmeyecektir. Satın almış olduğunuz ürüne ilişkin olarak değişim hakkınızı kullanmak istemeniz halinde ise tarafınıza yalnızca aynı ürüne ilişkin değişiklik imkânı tanınacaktır. Dolayısı ile satın almış olduğunuz ürünü, başka bir ürün ile değiştirme imkânınız bulunmamaktadır. Değişim hakkının kullanılması halinde tarafınıza gönderimi yapılacak olan ürünlerin kargo ücretleri ise tarafınızca karşılanacaktır.
  5. Fişsiz, faturasız ve tutanaksız gönderilmiş olan ürünlerin iadeleri Amasya Et Ürünleri tarafından kesinlikle kabul edilmeyecektir. Keza aynı şekilde İade hakkınızı kullanmanız için iade işlemine konu ürünü, SATICI’nın, TDİ Besi OSB, Saluca Köyü, Suluova/Amasya adresinde bulunan fabrikasına göndermeniz gerekmektedir. İadeye konu ürünün SATICI’ya ulaştırılmaması halinde SATICI’nın herhangi bir ürün bedeli iadesi sorumluluğu doğmayacaktır.
  6. Ürün iadesi işlemlerine ilişkin olarak tek yetkili mercii, Şirketimizin TDİ Besi OSB, Saluca Köyü, Suluova/Amasya adresinde bulunan fabrikasıdır. Şirketimize ait mağazalardan ise ürün iadesine ilişkin hiçbir işlem yapılmamaktadır. Yalnızca İstanbul ili sınırları içerisinde olmak üzere verilen taze et siparişlerine ilişkin olarak ise Şirketimize ait mağazalarda ürün bedeli iadesi ve ürün değişim işlemi yapılabilir.
  7. Yukarıda yer aldığı üzere Şirketimizin TDİ Besi OSB, Saluca Köyü, Suluova/Amasya adresinde bulunan fabrikasına gönderilmeyen ürünlere ilişkin herhangi bir ücret iadesi veyahut değişim işlemi yapılmayacaktır.

Sepetim