TESLİMAT KOŞULLARI
- SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo şirketinin gönderi alanı kapsamında olması ve siparişinizin şarküteri ürünü olması şartı ile siparişleriniz Türkiye sınırları içerisinde talep etmiş olduğunuz tüm adreslere ulaştırılır.
- Kargo bedeli, siparişe konu ürün bedeli ile birlikte, SİPARİŞ VEREN/ALICI’dan tahsil edilecektir.
- SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından saat 14:00’a kadar verilen siparişler, aynı gün içerisinde, saat 14:00’dan sonra verilen siparişler ise ertesi gün içerisinde SATICI tarafından hazırlanmak sureti ile kargoya verilecektir. Hafta sonu, dini ve milli bayramlarda verilen siparişler ise yine SATICI tarafından haftanın ilk iş günü, SATICI tarafından hazırlanmak sureti ile kargoya verilecektir. SATICI, SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın siparişlerini anlaşmalı kargo şirketine teslim etmesini müteakip SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı e-posta yolu ile bilgilendirecektir. SİPARİŞ VEREN/ALICI ise kendisi ile paylaşılan kargo şirketi ve gönderi numarası üzerinden siparişin durumuna ilişkin kontrol yapabilecektir.
- İşbu Sözleşme’ye ve teslimat koşullarına konu satış ve teslimat işlemleri yalnızca şarküteri ürünlerine ilişkindir. SİPARİŞ VEREN/ALICI, yalnızca İstanbul ili sınırları içerisinde olmak üzere (Adalar, Arnavutköy [havalimanı], Çatalca, Silivri ve Şile ilçeleri hariç), sipariş bedeli 200,00-TL’den az olmamak ve ürün bedelini kredi kartı ile ödemek kaydı ile taze et siparişi verebilir. İstanbul ili sınırları içerisinde olmak üzere taze et siparişlerine ilişkin teslimatlar haftanın 6 günü ( PAZAR HARİÇ ) yapılmaktadır. Siparişin teslimatı sipariş verilen günün ertesi günü yapılmaktadır. (Büyükçekmece ve Beylikdüzü ilçeleri için teslimat günleri Çarşamba ve Cumartesi günleridir) İlgili teslimat işlemleri şirketimize ait kapalı kasa frigo araçlar kullanılmak üzere şirketimiz çalışanları tarafından yapılacaktır. Teslimata ilişkin herhangi bir ücret talep edilmeyecek olup, sipariş edilen ürünlere ilişkin bedeller ise kapıda yalnızca kredi kartı üzerinden tahsil edilecektir.
- Sipariş teslimatları yalnızca SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın siparişini verirken belirttiği teslimat adresine, anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile kapıya ürün/ürünler teslimi şeklinde yapılacaktır. SİPARİŞ VEREN/ALICI, teslimat adresinin haricinde başka bir yerde teslimat talep etse bile kesinlikle teslimat yapılmayacaktır. Teslimat adresi olarak otopark, kapı önü, park gibi belirsiz yerler gösterilemez; gösterilse bile sipariş teslimatı yapılmaz. Teslimat adresinin işyeri, daire, ev, dükkân veya bunun gibi SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya aidiyeti belli olan yerler olması esastır. SİPARİŞ VEREN/ALICI bu hükümleri kabul ve beyan eder.
- Sözleşme konusu ürün/ürünler, SİPARİŞ VEREN/ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu durumda tüm sorumluluk SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya aittir.
- Kargo teslimat görevlisi, SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı, belirtilen adreste bulamaz ise telefon yoluyla ulaşacaktır. Yanlış adres ve telefon beyanı veya adreste paketi teslim alacak kişinin bulunmaması sebepleriyle paketin teslim alınmaması durumundan SATICI sorumlu tutulamaz.
- SİPARİŞ VEREN/ALICI, SATICI’ya bildirmiş olduğu tüm adres ve iletişim bilgilerinin doğru olduğunu kabul eder. Verilen bilgiler ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın bildirmiş olduğu teslimat adresine veyahut SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya telefon ile ulaşılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğu bulunmamaktadır. Bu gibi durumlarda SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın vermiş olduğu sipariş anlaşmalı kargo şirketinin ilgili şubesine gelecek ve SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından teslim alması beklenecektir. Dolayısı ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ilgili siparişini teslim almaması halinde tüm sorumluluk yine kendisine ait olacaktır.
- Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için kapınıza gelen siparişi, kargo yetkilisinin huzurunda açıp faturası ile karşılaştırınız. Herhangi bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadığını kontrol ediniz. Almış olduğunuz üründe tahribat veya eksiklik olması durumunda kargo görevlisinin yardımı ile tutacağınız tutanakta eksiklik ya da tahribatı belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. Aksi halde ürünü eksiksiz aldığınız kabul edilecek ve sonrasında yapacağınız tüm iade talepleri reddedilecektir.
- SATICI, bazı günlerde servis vermeme hakkına sahiptir. Yoğun kar yağışı, sel gibi mevsimsel olumsuz koşulların ulaşımı aksatması halinde, anlaşmalı kargo şirketinden kaynaklanan nedenler ve sipariş yoğunluğu nedeniyle de SATICI’nın teslimatı engelleyen durumun ortadan kalkması tarihine kadar teslimat işlemlerini erteleme hakkı bulunmaktadır. SİPARİŞ VEREN/ALICI, bu gibi nedenlerle herhangi bir talepte ve şikâyette bulunmayacağını peşinen kabul ve taahhüt eder.
- SİPARİŞ VEREN/ALICI, herhangi bir nedenle Sözleşme konusu ürün bedelinin havale, eft veyahut online olarak ödenmemesi, banka kayıtlarında iptal edilmesi ve/veya İstanbul ili sınırları içerisinde verilen taze et siparişine ilişkin, kapıda ödeme yükümlülüğünün yerine getirilmemesi halinde, SATICI’nın Sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.